Pengikut Blog Kering =p

Thursday, April 28, 2011

Sah! Dalam Kopi Ada Gelatin Khinzir!!

korang ade atau penah tak terpandang atau terbaca pasal mende nih?? perghh.. macam tak pecaye je.. kat dalam Kopi ade gelatin khinzir! uih.... nasib baik laa aku nih jenis yang tak reti sangat nak minum kopi..

pada korang yang suka minum kopi, aku cadangkan, lebih baik minum kopi buatan Malaysia dan disahkan HALAL aje la ye.. tapayah la nak belagak bagai, pegi kedai kopi standard-standard kat luar tu, yang belom tau lagi standard dan kesahihan sijil HALAL dorang tu.. nak tau betol ke tak pasal gelatin tu, haa.. layan gambar kat bawah nih..






haaa... amacam? ade rase takot?hahaa.. jadi, berhati-hati lah bagi korang yang suke minum kopi nih.. pilih kopi yang disahkan betol-betol HALAL dari JAKIM je.. orait? :p



p/s : nak abiskan secawan kopi pon belom tentu aku leh wat.haha.. :p

yang merapu meraban :

3 comments:

Zyash said...

Ish2...menakutkan la skrg ne... Semua nak campur bahan ngan menatang tu...

| cik azeya | said...

menakotkan. mesti ade orang yang tak taw. -_-'

shahrul said...


Zyash & C.Azeya : haaa... skarang ni kene hati-hati ngan pemilihan makanan.. =)