Pengikut Blog Kering =p

Thursday, April 28, 2011

Maxis Broadband kembali lagi~ :p

haaa... nape ye nak kembali bagai? haa... mengikut entri zaman tok kaduk NI, da penah pasang dah.. tapi mase tu, 3gb je da RM98.. agak telan air liur gak la nak membayornye ye.. so, da tak tahan, aku tutup, dan bukak 1akaun baru atas nama aku, tapi untuk ayah.. ayah nak pakai untuk keje die.. so aku ok aje..

bila da nak sampai musim study NI, so kene la ade broadband sendiri.. bukan ape, study nanti, kadang-kadang aje kene gi kelas, selebihnye study sendiri dan banyak tutorial on9 dari website nye.. so, harus pakai.. tapi, sambil-sambil tu, on9 mende lain la gak kan.hahahaa.. *gelak orang nak rompak bank*

jadi, petang semalam aku gi la Maxis Center kat Sungai Besar.. tapi, yang aku geram nye, broadband 1st dulu, ade tunggakan.. ratus-ratus gak.. tak larat nak bayar woo.. pakai sikit bayor nye banyak.. tapi nak bukak 3rd account nih, kene bayor semua tunggakan tu, termasok 2nd account yang untuk ayah tu, tapi sikit je.. haiihh.. rabak aku.. plus ngan 1st fee nak on 3rd account nih, ade la 3ratus lebih camtu..haiihh.. yang aku pelik, cemane 2nd account aku tu leh lepas je bukak, takyah pon bayar yang tunggakan tu.. ah,takpelah, lepas 1azab aku tanggung hutang.. hahahaa... *gelak orang da lepas rompak bank*

yeay~ da ade broadband!
ikhsan dari Google~ :p




KFC kat depan Maxis Center.. ape laaagiiii...... :p
ikhsan dari Google~ :p


tapi, 1 lagi cite sedih.. almaklumlah, aku keje kat Sabak Bernam.. sape yang tak tau mane dok nye Sabak nih, korang gune Google Maps ye.. jangan jadik macam amoi operator Maxis, Sabak pon tak tau katne.haha.. so, pekan Sabak semestinye ade line yang laju.. da jadik 3.5G.. tapi, skolah tempat aku keje nih, ke huluuuuuu nun hah.. tepi laut dah nih.. signal?? haa.. GPRS ajee.. 2-3bulan lepas ade 3.5G, skang da takde.. aku pon tak tau nape.. ngan hanye GPRS, haa, memang lembab nauzubillah.. aku rase nak menendang semua yang leh ditendang.. haiihh... *mengeluh gaye lepas masak gulai tak jadi*

tapi takpelah, tenet da ade, dok umah malam-malam leh main, leh on9 sakan ye idak.. haa.. tapi bile da start study esok, kene fokus, kene kurangkan on9 mende-mende tak bepaedah.. *cakap sambil gelak sinis*



p/s : seyes penat tunggu loading ngan line GPRS nih.. haduiiyaii nye puunn... :p

yang merapu meraban :

No comments: