Pengikut Blog Kering =p

Friday, April 1, 2011

Takyah ler sambut April Fool~ adeh...

Ape yang bes dengan April Fool bagi korang? ape yang teruja sangat bile korang sambut April Fool? aku pon tak tau.. ye, aku mengaku memang mase kecik-kecik tengah ade hingus dulu, memang adee je bende yang aku nak wat dan cakap mase April Fool sampai.. tapi, ape faedahnye? haa...


dalam agama Islam tu sendiri mengatakan bahawa menyambut April Fool tu adalah dosa.. sebab mende ni mende yang dibawa dan disambut oleh kaum lain (tak perlu cakap lah kaum ape).. so, korang tapayah laa nak excited-excited nak tekejotkan kengkawan korang awal-awal pagi ke, mase dalam kete ke, nak gi kelas ke.. tak baik.. lagipun, tahun ni April Fool jatuh pada hari jumaat.. ermm.. anda tau kan ape tanda nye? haa.. fikir-fikirkan lah ye..

dan aku tau ramai antara blogger-blogger yang akan bercerita tentang April Fool ni, lebih panjang dan mendalam daripada aku nye nih yang banyak merepek je.. haha.. tak reti lah nak jadik ustaz terlatih.. haha.. ustaz cokelat buleh la kot~ haha.. :p

so, sekian lah cerita pasal Fool-fool nih.. takleh banyak-banyak.. nanti menyentuh sensitiviti.. haha.. :p



p/s : teringat mase dulu-dulu kenekan mmber, siap menjerit "April Fool" kat telinga mmber. kesian gile kot.haha.. :p

yang merapu meraban :



5 comments:

Dilakochan said...

Kita sebelum april dah kene fool dulu. Isk isk..
Bukan kata sorang.. semua rakan sejawat kene april fool dengan org atas.

mcm..... errr... hmm ntoh ler..

dh tetua ni, x melayan noo le april fool ni. zaman hangat remaja dulu.. yer gak ler buat peel x senonoh tuh :P

amny said...

erk !! xsambot3 ..^^

aNiss :):) said...

dulu dulu pom aniss suke buat april fool :) p sejak taw hukum hakam, sudah berenti kott :) ngee~

slumberznanie said...

aah xpyah!!! aggp jee mcm hari biasaa je kan3.mcm ari2 len kan.

shahrul said...


Dila : hohoo..dulu2 apaa pon xtau~ :P
Amny : betol3~ :P
Aniss : ikot suruhan agam tu penting~ ;)
Slumberzanie : betol tu~ ;)