Pengikut Blog Kering =p

Thursday, April 21, 2011

Hari Terakhir di Sarawak! :p

haaa... pagi-pagi da bangun, kemas-kemas beg, dan mandi dengan lajunye, sebab aku da telajak tido.haha.. tu memang normal kot.. memang hari-hari lambat bangun tido.haha.. so, abis kemas, ramai yang da tunggu kat van, punggah beg semua, dan teros gerak ke Restoran Kopi'O untuk bersarapan.. aku bedal nasi lemak ayam berempah dan Milo ais kaw punye..










lepas tu, teros serbu kedai jual kek lapis.. aku bukan ape la.. cadangnye la kan, nak borong banyak kek lapis nih.. tapi fulus aku da terbuang kat tambang je.. haduiyaii nye puunn.. pe lagi, dapat beli 2 je la.. jadik la kan, daripada takde langsong.. leh gak merase sikit-sikit.. :p




kat depan kedai kek lapis ni ade jual ikan terubok masin, tapi aku tak beli.. rupenye ikan terubok nih banyak tulang ye.. ish3.. aku memang tak suke nelan ikan yang penoh ngan tulang.. jadi, belagak aje la dengan kek lapis dua bungkos tu.haha...




so, perjalanan ke destinasi seterusnye pulak?haaa... nak tau?tunggu lagi la ye~ :p



p/s : tester kek lapis, semua aku bedal.hahahah. :P

yang merapu meraban :

4 comments:

aienzunnur said...

kek lapis from sarawak?

omg...meleleh air liur..=p

Dilakochan said...

Hahaha... ramai sentap ngn budak spextre sbb trip ke swak x inform!
booo..

Awat semacam skirt nadya tu!!

yatt said...

alamak best nyer tak penah sampai lagi sarawak ni... hehe

shahrul said...


Zunnur : hahaa..sodap~ :p

Dila : hahahah...ni event tetibe ja lor.. :p

Yatt : haaa..kasi try ler gi sane.. ;)