Pengikut Blog Kering =p

Friday, April 29, 2011

Mau Cari SpeedLite~ :p

haaa.... kenape ye aku nak kene carik mende nih? dan nape baru skarang aku nak carik mende nih? haa.. ok,ok... pada yang belom tau, aku memang ade wat part time job untuk fotografi.. tak kisah untuk event ape.. semua boleh.. kawen buleh, anniversary buleh, birthday buleh.. haa.. kalau nak tau, korang klik aje kat link yang ade kat dalam blog ni, atau klik ajelah kat SINI, atau kat Flickr aku kat SINI.. jarang aku upload gambor.. semua ade dalam PC aje.haha.. nanti-nanti la aku haplod sekaligus.. maap,maap,maap.. :p

ok, balik kepada cerita tadi ye... setakat yang termampu skang nih, aku hanya akan beli speedlite jenis Nissin Di622 Mark II aje.. cukopla kan.. aku pon baru je beginner.. baru nak jinak-jinak, baru nak try-try tambah gadget dalam set DSLR aku nih.. jadi, pelan-pelan kayuh maa.. ade rezeki, baru leh tambah lagi bagos nye..

sumber dari Incek Google~ :p


so, esok maybe kalau takde pape yang menghalang, aku akan serbu Plaza Low Yat KL untuk carik mendealah nih.. ape lagi? jom shopping~ :p

singgah-singgah la blog fotografi aku yang tak seberapa tu eh.. :p



p/s : tak sabar-sabar nak beli nih.. :p

yang merapu meraban :



2 comments:

Unknown said...

berapa bro? aku tengah cari juga..

mie said...

ni yg macam ni ka,kalau nak,ammber aku baru ja pakai dlm 6 bulan,warenty pun masih ada..dia nk jual Rm3++,dia nk beli yg baru