Pengikut Blog Kering =p

Thursday, April 28, 2011

"Mom On Facebook" Snapshot Contest! =)

Menjelang ketibaan Hari Ibu bagi tahun ni, Summit Subang USJ menjemput semua ibu-ibu dari pelbagai peringkat umur untuk datang dan menyertai peraduan ‘Mom On Facebook’ Snapshot Contest dan berpeluang memenangi pelbagai hadiah menarik!

Sungguh mudah untuk menyertai!

1. Ambil gambar ibu anda di kawasan atau Taman Summit atau Pintu Lobi Masuk ataupun di mana-mana lokasi pilihan anda di dalam USJ Summit Shopping Mall.

2. Pergi ke Kaunter Informasi dan kami akan memuat naik gambar anda ke dalam Facebook ataupun anda boleh menghantar email gambar kepada kami di momonfb@summit-usj.com.

3. Ajak keluarga, rakan dan sanak saudara untuk mengundi anda dengan mengklik butan "Like" pada gambar anda di dalam album 'Mom On Facebook' Snapshot Contest di FB The Summit Subang USJ.

haa... senang kan? kalau korang-korang yang duduk di sekitar USJ, Subang atau area Klang Valley ni, leh la join contest nih... sangat-sangatlah terharu dan hepi kalau mak-mak anda menjadi pemenang.. haa..

nak tau syarat-syarat lain untuk contest ni atau katne nak tau butiran lanjut? klik aje link nya di bawah ni ye...Cepat sebelum terlambat! =)

=
=
=
=
=
=

"Mom On Facebook" Snapshot Contest



yang mengiklankan Churp-Churp Ini :

2 comments:

Unknown said...

yg x kawen lg boleh masuk ea? :D

shahrul said...


haha...mane buleh laa Cik Epal...kalo yang belom kawen,tu bukan Hari Ibu dah namenye..haha.. :p