Pengikut Blog Kering =p

Thursday, April 7, 2011

Follower ke-100! Tahniah!! :p

hohoo... tak berblogging 2hari ni, memang rasa sesaakk sangat-sangat kepala nih.. risau semacam je..haha.. ok, nak cite nih, bukak je blog ni tadi, teros perasan ade 16komen!perghh.. aku tak penah dapat komen sebanyak nih sejak start berblogging nih,... gile bes.. maseh laa pada korang-korang yang sudi mengomen dan menyinggah blog yang tak seberapa ni ye..

ok, nak dijadikkan cerita lah, sejak aktif kaw-kaw nye berblogging nih, aku da dapat raaamai kawan baru... seyes tak tipu.. maseh laa pada yang sudi follow dan singgah dan baca entri merapu dari blog ni hari-hari eh..haha.. :p

dan sejak tu, bertambahlah follower.. dan, untuk menghargai korang yang bertuah nih, aku nak bagi hadiah spesel la untuk follower bertuah nih.. sape die?? haa.. meh tengok.. :p


haa.. Nazira nama nye.. tahniah Nazira.. kamu dah jadik follower yang ke-100 kat blog nih.. so, untuk menghargainye, akan ada hadiah, untuk kamu ye.. ape hadiahnye? kene la tunggu.hehe.. tapi aku perlukan details tentang kamu, iaitu nama,alamat, dan yang sewaktu dengannye.. nak senang bagi details tu, PM inbox di FB saje.. secepat mungkin ye.. :)

tahniah pada Nazira.. pada bloggers-bloggers yang rase nak jadik follower bertuah, jom terjah blog nih ye~ bukan number genap je yang bertuah bagi aku.. aku leh pilih ape-ape number je yang aku suke untuk dijadikkan bertuah.haha.. :p



p/s : tak sangka blog aku da ramai yang datang menjengah~ ;P

yang merapu meraban :