Pengikut Blog Kering =p

Saturday, June 18, 2011

Air Barbican Selamat Diminum.. =)

alhamdulillah... kalo korang nak tau, air Barbican ni laa air botol kaca yang pelik yang pertama aku minum sepanjang hidup.. ape tak nye, air nye rase pelik-pelik, dan sampai skang pon aku tak tau ape ramuan nye.. member-member je yang reti ajak aku minum air nih.. aku suke perasa Epal.. memang mengancam..

HALAL~ ;P

tapi aritu ade masok KOSMO, mengatakan air minuman dari negara Arab haram, pastu guna gamba botol Barbican sebagai hiasan, aku da risau.. mesti la risau kan.. tapi bila da bawak gi testing kat lab kat UKM, dah disahkan HALAL dan selamat diminum umat Islam Mesia, huh, memang lega gile laa hati aku nih... leh la bantai teguk 5-6 botol ke lepas nih.hahahah..

nak tau cite nye?? haa, meh klik SINI..



p/s : minum air Barbican sambil bantai shisha.. perrghhh.. layaann.. :p

yang merapu meraban :

6 comments:

niena shopping2u said...

dlu suka minum air ni,bla tau xslmat diminum cuak gak...

farahin nasir said...

owh.. bgos la.. en.abg sy slalu suh try minum..best katanyer.. tp sy tak penah cube sbb btol tuh pelik..hee..:)

singgah bace entry n follow dari segmnt perang2 aritu.. :)

harap pasni dpt bace post2 yg menarik dari kamoo.. :)

CERITERA KISAH

Pupel Liyana said...

huhu. kalau was2 baik takyah minum tapi pupel tak pernah minum air ni. kalau disahkan haram, sian mereka yang dah terminum

www.pupel.blogspot.com

EiZaRaZiErYa said...

xtw p0n ade air ni~ huhu..jadi xpernh minum lah~klw selamt d'mnum~ halal~ alhmdulillah lah~ wink3 >_<

nohoho =) said...

kejap halal kejap tak...susah nak caye skrg ni

shahrul said...


Niena : em,tapi skang da ok dah.. ;)

farahin : pelik botol nye tapi sedap isinye.haha.. :)

Liyana : err,air ni halal lor.. ;)

EiZa : kasi try lor.. ;)

nohoho : haha,xtau la..tapi da disahkan halal..halal la tu.. ;)