Pengikut Blog Kering =p

Wednesday, June 1, 2011

Ianya Jun... =')

entah kenapa... sejak stahun dua kebelakangan ni... bila sampai je bulan Jun.. hati ni akan rasa suram sangat... termenung... pandang langit... atas sejadah... depan pc.. mane-mane je.... Jun, bulan aku melihat diri aku sendiri...

mungkin sebab, hari lahir aku jatuh dalam bulan Jun.. hari lahir dia... hari kenangan... kebanyakannya jatuh dalam Jun... dan aku tak suka menghitung waktu untuk semua tu... entahlah...

dulu.. aku suka buat sajak.... tanye je, sesiapa yang pernah dan tau hasil lamunan fikiran ni atas satu kertas... tapi sekarang.. dah tak tau... mana diri aku sebenarnya... mana diri gembira aku yang dulu..

gembira sekarang... hanya gembira di luar, yang cuba gembirakan di dalam... emm,Jun... waktu gembira yang banyak sangat berlaku pada Jun.. waktu sakit yang amat sangat berlaku pada Jun... dan aku sentiasa mengenang.. apa sebenarnya yang aku buat,yang aku mahu..

hmm... mungkin aku perlu berhenti dulu jadi macam ni.. cari dulu kasih dan sayang dari DIA... itu yang patut dikejar dahulu... tetapi, aku, tetap aku... =')



p/s : terima kasih.... untuk semuanya.. sekali lagi...

yang merabu meraban :



No comments: