Pengikut Blog Kering =p

Wednesday, June 8, 2011

Mengemas! =p

yaaaaaa.... kali ni rase teruja wat keje dalam makmal komputer sorang-sorang..haha.. nape? sebab waktu cuti sekolah skang ni kan.. so, lab pon sunyi sepi.. so, aku bosan.. so, aku banyak mengulor.haha.. sooo, bile ade mood nak mengemas nih, memang gumbira saja hati ni bekerja.haha,baku di situ..

ok, aku kemas stor..penoh ngan mende entah hape-hape, ngan habok banyak, ngan aset da lupus yang masih elok yang beterabor.. so, kene kemas, kene susun, dan kene hias paling penting.hahaa.. so, semalam, tetibe mood aku nak kemas da datang.. *dari Januari koott patutnye da buat tapi tak buat-buat :p* so, bersemangat ah.. angkot monitor CRT gabak tu berpuloh-puloh, CPU berat nak mampos berpuloh-puloh, dan paling bes, heret almari kayu sorang-sorang.. dan paling tak bley blah, aku tak caye aku dapat angkot smua nih sorang-sorang.haha..



Sebelum~ =p



Selepas~ =p


itu lah hasilnye bile da kemas.. sejam je nih je aku wat.. laju gile angkot-angkot sampai tarik urat pinggang.haha.. ok, itu baru mengemas ye.. belom menghias.. aku tak buat lagi.. sebab kene mop.. baru tadi tukang sapu sekolah masok lab dan mop lantai nye.. ni nak pasang tikar getah.. stor pon mesti mau cantek maa.. hahaa.. entri seterusnya akan cite ye.. okbai.. :p



p/s : paling bes sebab wat keje dalam aircond.tak bepeloh dow.haha.. :p

yang merapu meraban :

3 comments:

simanis said...

skolah mana eh???

zuwaidah said...

rajinnya mengemasss

shahrul said...


Si manis : Sk Simpang 4 BNO Sabak Bernam.. ;)

Zuwaidah : dah tugas..mesti buat.. ;)